پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

حضور کامران تفتی در «ماهور» قطعی شد

قرار است کامران تفتی در فیلم سینمایی «ماهور»، جدیدترین و دومین ساخته بلند سینمایی حمید زرگرنژاد در مقام نویسنده و کارگردان که به موضوعی عاشقانه می‌پردازد، بازی کند.

به گزارش آی فیلم، این فیلم که به تهیه کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی ساخه می شود، پیش از این با نام «حلقه در خاک» شناخته شده بود که به «ماهور» تغییر نام داد. کامران تفتی به تازگی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «ماهور» قرارداد بسته و قرار است با گریمی متفاوت در این پروژه سینمایی بازی کند. پیش از این حضور بازیگرانی چون، محسن تنابنده، داریوش ارجمند، سعید اقا خانی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، علی اوسیوند و یوسف مرادیان در این فیلم مشخص شده بود.

در خلاصه داستان ماهور آمده است: در روستایی مرزی زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می‌شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور؛ قاچاقچی ایرانی عروس هور به نام ماهور را می‌دزد...

تصویربرداری این پروژه سینمایی با داستانی عاشقانه حدود دو ماه طول خواهد کشید و عوامل سازنده در تلاش خواهند بود که اولین نمایش این فیلم در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر باشد.

غ.ن/ ا.ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید